نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3489
-
الف
+

«آمیتاب بچن» قهرمان اطفال هندوستانی/پدر سینمای هند در روز تولدش غافلگیر می شود

دست اندکاران فلم سینمایی «Jhund» برنامه ریزی خاصی برای جشن تولد «آمیتاب بچن» بازیگر محبوب سینمایی هند دارند.

به گزارش آی فیلم 2 ، در حالی که «آمیتاب بچن» بازیگر کهنه کار و محبوب سینمای هند در فلمی با عنوان «Jhund» به کارگردانی «نگراج منجول» ایفای نقش کرده ، عوامل این فلم برای سالگیره این بازیگر اسطوره ای برنامه ریزی خاصی را در نظر گرفته اند.

فلم سینمایی «Jhund» بر اساس زندگی نامه الهام بخش «ویجای بارس» تاسیس کننده کلپ ورزشی به نام «Slum Soccer» برای طفل های فقیر ساخته شده که «آمیتاب بچن»در این فلم نقش آقای بارس را بازی کرده است.

«ویجای بارس» در بین مردم هند و همچنین علاقمندان فوتبال طرفداران بسیاری دارد و به گونه ای برایشان الهام بخش می باشد چرا که او از تاسیس کننده گان بزرگترین کلپ های ورزشی فوتبال برای قشر بی بضاعت در سال 2001 می باشد.

«بارس» در یکی از مصاحبه های خود گفته بسیار خرسندم که «آمیتاب بچن» بزرگترین بازیگر سینمای هند قرار است نقش مرا بازی کند و این برای من افتخار بسیار بزرگی است. 

اکنون بر اساس گزارشی از تایمز آو ایندیا ، عوامل تولید فلم «Jhund» اعلام کرده اند که برای سالگیره «آمیتاب بچن» قرار است برنامه ریزی خاصی داشته باشند و امکان این وجود دارد که در طی یک مراسم به همین مناسبت از تیزر یا بخشی از این فلم رونمایی کنند.

فلم سینمایی «Jhund» که قرار بود در ماه سنبله(شهریور) اکران شود ، اکنون ماه عقرب(آبان) برای اکران آن اعلام شده است.

بیشتر بخوانید : 

اولین فلم «آمیتاب بچن» پدر سینمای هند

تصاویری از جدیدترین فلم «آمیتاب باچان» پدر سینمای هند

آمیتاب باچان76 سالگی اش را با طرفدارانش جشن گرفت + تصاویر

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر